Reklamacje i zwroty

Wady produktów są rzadkie, ale czasami się zdarzają.

Jeśli masz wątpliwość, czy zawartość zakupionego przez Ciebie towaru nadaje się do spożycia, skontaktuj się z nami. Reklamować możesz również uszkodzenie przesyłki, przebieg procesu dostawy i problemy z usługami dodatkowymi. W Royal Nature Paweł Dziel gwarantujemy szybkie załatwienie każdej sprawy.

Chcesz zwrócić zakupione online wino lub inny produkt? Nie ma problemu!

Masz pełne prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni, jeśli to zrobisz.

 

 

Jak wygląda oryginalnie zapakowana paczka?

Butelki z winem pakowane są w specjalnie zaprojektowane pudełka kartonowe. W zależności od zamówionej ilości wysyłamy w pięciu rodzajach opakowań – na 1, 3, 6, 12 lub 18 butelek.

 

Kiedy mogę zwrócić, wymienić lub reklamować towar?

Zwrot i wymiana.

Masz prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będzie nam miło, jeśli to zrobisz.

 

Jak przebiega proces reklamacji?

Zgłoś nam reklamację telefoniczne dzwoniąc na 787 387 536 lub napisz na sklep@royalnature.pl i przygotuj numer zamówienia.

Na podstawie przekazanych nam informacji niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) podejmiemy decyzję, o której poinformujemy Cię.

W zależności od niej wymienimy produkt, wyślemy nowy, zaproponujemy jego odbiór, zwrócimy zapłatę lub zaproponujemy rekompensatę. Wadliwe produkty zostają u Ciebie – możesz je zutylizować.

 

 

Jak zwrócić produkty?

Zgłoś nam chęć zwrotu telefoniczne dzwoniąc na 787 387 536 lub napisz na sklep@royalnature.pl i przygotuj numer zamówienia.

Wyślij maila lub pobierz, wydrukuj, wypełnij i dołącz formularz zwrotu do zwracanego produktu.

Pobierz formularz zwrotu dostępny pod linkiem:

Masz dwie możliwości: dostarczyć nam produkt we własnym zakresie na adres podany w formularzu zwrotu lub skorzystać z usług kurierskich (nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem).

Zwrot środków otrzymasz niezwłocznie

(nie później niż 14 dni od odebrania przez nas towaru).

 

 

Co zrobić, gdy przesyłka jest już uszkodzona w momencie odbioru?

Przy odbiorze prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W razie braków lub uszkodzeń produktów należy spisać protokół szkody - odpowiedni formularz posiada Kurier.

Kurier ma obowiązek pozostania w miejscu doręczenia przesyłki do momentu zweryfikowania jej zawartości przez odbiorcę. Protokół szkody może zostać spisany w ciągu dwóch dni od momentu doręczenia - Kurier ma obowiązek pojawić się w miejscu doręczenia na prośbę odbiorcy.

Jeśli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym.

 

 

Czy ponoszę jakieś koszty zgłaszając reklamację?

Nie. Bez względu na wynik reklamacji, nie ponosisz żadnych kosztów związanych z transportem czy wymianą towaru.

 

 

 

Platforma ODR

Będąc Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR. Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.

Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.

Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę. Platformę ODR odnajdziesz pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage