Nie składałeś jeszcze zamówienia online w Koneser Polska Sp. Z o.o.? Wiesz, że możesz to zrobić na trzy różne sposoby? Oprócz tradycyjnego i najprostszego dodania produktu do koszyka i przejścia przez procedurę zakupu opisaną poniżej, możesz jeszcze złożyć zamówienie wysyłając e-mail oraz dzwoniąc do nas. Szczegóły poniżej.

  • online – aby złożyć zamówienie przez stronę alkoholewybrane.pl, należy dodać wybrane produkty do koszyka, klikając przycisk „dodaj do koszyka”, dostępny obok poszczególnych produktów. Po każdym kliknięciu wybrany produkt dodawany jest do koszyka (pojawi się wtedy komunikat o dodaniu produktu do koszyka), którego podgląd znajduje się w prawym górnym rogu serwisu alkoholewybrane.pl. Najeżdżając kursorem na koszyk lub klikając w niego zostanie przedstawiona zawartość koszyka, którą można przeglądać oraz dowolnie modyfikować. Aby powrócić do ostatnio odwiedzanej lokacji, należy kliknąć na przycisk „Wróć do sklepu”. Po skompletowaniu koszyka, klikamy przycisk „Do kasy”, a następnie „Dalej”. Po przejściu do następnego kroku, jeżeli nie chcesz lub nie możesz odebrać osobiście zamówionych przez Ciebie produktów z naszego sklepu przy ul. Aleja Armii Krajowej 50 w Starogardzie Gdańskim i chcesz skorzystać z możliwości dostarczenia zakupionych towarów przez kuriera, to zostaniesz poproszony o podanie danych do wysyłki, a jeśli już posiadasz konto w sklepie Koneser Polska Sp. Z o.o. należy podać login (e-mail) oraz hasło potwierdzając wszystko naciśnięciem przycisku „Dalej”. Jeśli jesteś nowym klientem, po prostu wpisz w pola wymagane dane (zakupy bez rejestracji) lub zarejestruj się. Następnie zatwierdź wybór naciskając przycisk „Dalej”. Klikając przycisk „Zamawiam” w trzecim kroku potwierdzasz zamówienie, a na podany adres e-mail otrzymasz najważniejsze informacje potwierdzające przyjęcie zamówienia.

  • e-mailowo – pisząc maila na adres info@koneserpolska.pl z wybranymi produktami (nazwy, kody produktów lub linki). W mailu należy zawrzeć wszelkie dane korespondencyjne, a w przypadku zakupów na firmę dane potrzebne do wystawienia faktury. Po odebraniu przez nas maila, odpowiedzialna osoba niezwłocznie skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo. Osoby, które mają założone konto w naszym serwisie, znajdą zamówienie w swojej historii zakupów.

  • telefonicznie – dzwoniąc pod numer: 505 850 876 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00). Zostaniesz obsłużony przez miłą i kompetentną osobę, która oprócz przyjęcia Twojego zamówienia chętnie udzieli informacji i pomoże w dokonaniu wyboru.